SaldeoSMART
Wystawianie I Skanowanie
Odczytywanie I Obieg
SaldeoSMART to wielofunkcyjna platforma stworzona zarówno dla biur rachunkowych, jak i dla firm, oferująca kompleksowe rozwiązania w zakresie zarządzania dokumentami i fakturami, procesami księgowymi i obiegiem dokumentów z możliwością wystawiania faktur sprzedaży.
System Saldeo automatyzuje kluczowe procesy, takie jak skanowanie i odczytywanie faktur i wyciągów bankowych, umożliwia automatyczne rozliczanie transakcji, a także zapewnia integrację z programami księgowymi, co znacząco zwiększa efektywność pracy zarówno księgowych, jak i przedsiębiorców.
SaldeoSMART - 3 kluczowe obszary
Saldeo to innowacyjny system, który rewolucjonizuje zarządzanie dokumentami i procesami finansowymi w firmach.
Przyjrzyj się trzem kluczowym obszarom, w których SaldeoSMART może odmienić funkcjonowanie Twojej firmy.
SaldeoSMART - poznaj 3 filary aplikacji:
1. Wystawianie faktur sprzedaży w Saldeo całkowicie online (bez instalacji czy aktualizacji):
Szybkie i intuicyjne wystawianie profesjonalnych faktur, dostosowanych do potrzeb Twojej firmy
Automatyczne generowanie faktur cyklicznych, oszczędź czas przy powtarzalnych dokumentach
Wystawione faktury są automatycznie synchronizowane z Twoim systemem księgowym, eliminując potrzebę ręcznego wprowadzania danych
Elastyczne wystawianie faktur sprzedaży
Wystawiaj faktury tak jak lubisz - Uruchom przeglądarkę na komputerze lub otwórz aplikację mobilną na Swoim Smartfonie.
Faktury Cykliczne ? Intuicyjnie i logicznie
Z łatwością poprawisz i przyspieszysz Swoją pracę, korzystając z funkcji cyklicznego wystawiania faktur sprzedaży
Płatność za fakturę sprzedaży? Nic prostszego!
Chcesz szybko odzyskać pieniądze z wystawionej faktury sprzedaży? W wygodny sposób zrobisz to z SaldeoSmart! Każdą fakturę wystawioną w systemie można zapłacić online!
2. Skanowanie faktur kosztowych i automatyczne rozliczanie rozrachunków:
Automatyczne odczytywanie i przetwarzanie danych z zeskanowanych lub sfotografowanych faktur
System Saldeo automatycznie kojarzy płatności z odpowiednimi fakturami, co upraszcza proces rozliczania rozrachunków
Saldeo precyzyjnie identyfikuje istotne dane z faktur, takie jak: kwoty, daty, numery NIP, co eliminuje potrzebę ręcznego wprowadzania tych informacji
3. Elektroniczny Obieg Dokumentów w SaldeoSMART:
W SaldeoSmart wszystkie dokumenty są przechowywane w jednym, bezpiecznym miejscu, co ułatwia ich organizację i dostęp
Saldeo umożliwia definiowanie ścieżek obiegu dokumentów, automatyzując proces ich akceptacji i przetwarzania, możesz precyzyjnie określać, kto ma dostęp do poszczególnych dokumentów i jakie działania może wykonywać
Mobilny dostęp: Dzięki aplikacji mobilnej możesz wysyłać faktury do SaldeoSmart z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie
SaldeoSMART - podsumowanie korzyści dla Twojej firmy
SaldeoSmart to kompleksowe rozwiązanie, które transformuje kluczowe procesy finansowe i dokumentacyjne w firmie. Poprzez automatyzację wystawiania faktur, inteligentne przetwarzanie faktur kosztowych oraz zaawansowany obieg dokumentów, system ten pozwala na znaczące zwiększenie efektywności operacyjnej, redukcję kosztów oraz minimalizację ryzyka błędów. Wdrożenie i stosowanie Saldeo to inwestycja w nowoczesność i konkurencyjność Twojej firmy, która szybko przynosi wymierne korzyści w postaci oszczędności czasu, pieniędzy i zasobów.